GuidePedia

0
odevontas.blogspot.gr
Κύριε ...


Αισθάνομαι την αναξιότητά μου ,


την φτώχια , την αδυναμία και την αθλιότητα της ζωής μου .


Πάρε Στα Χέρια Σου την τραυματισμένη μου ύπαρξη ,


και ως ο Μοναδικός Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών ,


επάλειψε τις πληγές μου με Το Άπειρο Έλεός Σου ,


απάλυνε κάθε πόνο και κάθε δοκιμασία του βίου ,


χαρίζοντάς μου Το Μεγαλείο Της Θείας Ευσπλαχνίας ,


και Ανέκφραστης Φιλανθρωπίας Σου !
Κύριε . . .


στεγνή πλέον η ψυχή μου , γονατίζει ενώπιών Σου ,


και με τα μάτια του σώματος ατενίζει Εσέ ,

Την Εσταυρωμένη Αγάπη , Τον Άπειρο Θεό ,


Τον Μέγα Δωρεοδότη !


Δώρισέ μου Κύριε , την ειρήνη της ψυχής μου ,


τη γαλήνη της ζωής μου .


Εισάκουσε Κύριε , την ικεσία που εναποθέτω ενώπιών Σου.


Εσύ ξέρεις τον λόγο που συμβαίνει το κάθετι στη ζωή μας ,


και Συ Ουράνιε Πατέρα , είσαι Αυτός που το επιτρέπει .


Το μικρό μας μυαλό δεν μπορεί να χωρέσει Τη δική Σου Σοφία .
 Κύριε φώτισέ μας πως πρέπει να χειριζόμαστε


όλα τα απρόσμενα που έρχονται στη ζωή μας …


Κύριε φώτισε τα παιδιά μας , και προστάτευσέ τα από κάθε


πειρασμό και παγίδα του πονηρού που ξεπροβάλλει


στην πορεία της ζωής τους …


Χάρισέ τους την διάκριση να ξεχωρίζουν το σωστό ,


και να βαδίζουν σε μονοπάτια καθαρά .


Θωράκισέ τα με την ασπίδα Της Θείας προστασίας Σου ,


και περιφρούρισε τις καρδιές τους αλώβητες από τα βέλη του κακού .
 Κύριε , είμαι αδύναμη ενώπιων των πειρασμών ,


και δεν μπορώ να σταθώ ενώπιών τους για να προστατεύσω κανέναν ,


γι΄ αυτό ακουμπάω Στα Πανάχραντα Πόδια Σου ,


τις ψυχές των ανθρώπων που αγαπώ και που προσεύχομαι σήμερα γι΄ αυτούς


και Σε ικετεύω , γίνε Κύριε ο Φωτισμός , ο Οδηγός ,


πηγή Αισιοδοξίας , πίστης  και Ελπίδας . Αμήν .
 Διαβάτης

***


" Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον με ! "

Δημοσίευση σχολίου

 
Top