Την Πέμπτη, ο επικεφαλής της Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Πατριάρχης Ηλίας Β', προέτρεψε τις αρχές να μην επιτρέψουν την διαδήλωση για τα «δικαιώματα των ομοφυλόφιλων», λέγοντας ότι αποτελεί "μια παραβίαση του δικαιώματος της πλειοψηφίας" και "προσβολή" στις γεωργιανές παραδόσεις. Προηγουμένως χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία ως «ανωμαλία και ασθένεια».
http://www.romfea.gr/
http://www.romfea.gr/
Το παρακάτω βίντεο μιλά από μόνο του:
Δημοσίευση σχολίου