GuidePedia

0
olasthnfora2.blogspot.gr

''Να προσέχετε αδερφοί μου, οι κοσμικοί και να μην κατηγορήτε τους παππάδες σας, να μην τους υβρίζετε, και να μην τους παραμελήτε, διότι βάνετε φωτιά και καίεστε διότι οι παπάδες είναι ανώτεροι από Αγγέλους και από τους Βασιλείς. Εγώ, αδελφοί μου η γνώμη μου έτσι μου λέγει να κάμω. Εαν απαντώ σε έναν παπά και ένα βασιλέα με φαίνετε εύλογον τον παπά να βάλω να καθήση υψηλότερα από τον βασιλέα, και εαν απαντήσω έναν παπά και έναν άγγελο πρώτα θα χερετήσω τον Παπά και έπειτα τον Άγγελο. Διότι αδελφοί μου είναι ανώτερος και από την αγία τράπεζαν ανώτερος και από το Άγιο Ποτήριον, διότι το Άγιο Ποτήριο είναι Άψυχο, μα ο Ιερεύς μεταλαμβάνει τα άχραντα μυστήρια καθ εκάστην ημέραν το τίμιο σώμα και αίμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού. Εγώ αδελφοί μου δεν έχω καμία κατηγορία να κάμω τον παππάδων, διότι είναι παπάδες και έχουν τον Χριστόν όπου τους παιδεύει και ότι σφάλμα κάνουν οι παπάδες έχει ο Χριστός μας ράβδων σίδηραν δι αυτούς.


Έχω να ομιλήσω τώρα δι εκείνους όπου ἐχουν γίνει παπάδες. Εσύ αδελφέ μου όπου έχεις γίνης παπάς δεκαοκτώ χρονών πρέπει να γίνεις αναγνώστης, είκοσι υπόδιάκονος, εικοσιπέντε ιεροδιακονος και τριάντα ιερεύς. και να μανθάνεις ελληνικά γράμματα να ηξεύρεις να εξηγείς το άγιον εαυαγγέλιον να το κλείης και έπειτα να το εξηγείς εις τους χριστιανούς και τότε να γίνεσαι αδελφέ μου παπάς. ει δε και γίνεσαι παπάς δι αναπαύσιν ή γίνεσαι δια δόξαν ή γίνεσαι παρανόμος σου κόβει ο θεός την ζωήν παράκαιρα και πηγαίνει η ψυχή σου εις την κόλασιν να καίεται παντε. Και σε παρακαλέσουν αδελφέ μου οι κοσμικοί να γίνεις παπάς χωρίς ἀσπρα τότε είσαι μακάριος τρισμακάριος τότε είσαι ανώτερος από τους Αγγέλους..''(ΔΙΔΑΧΗ Ε)

Βιβλίο: Ο Άγνωστος Πατροκοσμάς ο Αιτωλός
Εκδόσεις Σακκέτου, Αθήναι 2008
Άγγελος Παν.Σακκέτος

Δημοσίευση σχολίου

 
Top