GuidePedia

0
Έπειτα από τον σάλο που προκλήθηκε από την γνωστή τηλεοπτική εκπομπή όπου ο Τράγκας είχε φιλοξενήσει 4 βουλευτές της Χρυσής Αυγής, σε Κυριακάτικη εφημερίδα μεταξύ άλλων αναφέρει και τα παρακάτω:






“– Διάφοροι σας αποκάλεσαν φασίστα

– Είναι αστείοι, ανίδεοι. Φασισταριά του κερατά είναι αυτοί που με βρίζουν. Είναι της σχολής της «αριστεροσκυλίασης», κοινώς κομματόσκυλα. Εγώ δεν απέκρυψα ποτέ πληροφορία και θα έβγαζα τους πάντες στην εκπομπή μου, όπως έκανα επί χρόνια με τους κομμουνιστές και Συριζαίους την εποχή του τηλεοπτικού αποκλεισμού τους πριν πιάσουν στασίδια στα μεγάλα κανάλια.
-Το ξέρατε ότι η Χρυσή Αυγή θα έκανε υψηλή τηλεθέαση;
-Το ξέραμεΌτι κυνηγάμε κι εμείς τα νούμερα, είναι γεγονός. Όπως γεγονός είναι ότι η Χρυσή Αυγή ήταν πρώτο θέμα την εβδομάδα που πέρασε. Δεν κάνω αργαλειό, ούτε βγάζω κομματικές ανακοινώσεις. Δημοσιογραφία κάνω. Και ειδικά αυτή την εποχή δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα λεφτά ούτε να κάνω μεγαλύτερη καριέρα. Το κάνω γιατί θέλω να προσφέρω σε εποχή κατοχής. Το κάνω για να θυμούνται τα παιδιά μου και ο εγγονός μου.
-Άλλα κόμματα γιατί δεν καλέσατε;
-Κανένας δεν έρχεται. Έχω επιχειρήσει περισσότερες από 10 φορές να φέρω βουλευτές Αριστεράς και Χρυσής Αυγής. Δεν το δέχτηκαν. Μία φορά μάλιστα, οι Αριστεροί έφυγαν από το σαλόνι γιατί ήθελαν να… καθαρίσει ο αέρας επειδή πέρασε προηγουμένως ο Κασιδιάρης.”
 

Δημοσίευση σχολίου

 
Top