GuidePedia

0

Περιστατικό που συνέβη στον Γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθεΐτη(Αριζόνα) και διηγείτο ο Γέροντας Νίκων από την Νέα Σκήτη του Αγίου Όρους

Ήταν μία δασκάλα από την Ήπειρο, ήταν παλαιοημερολογίτισσα και συνάντησε τον π. Εφραίμ, δεν ξέρω που και τον άρχισε, τον πήρε παραμάζωμα. 

-Έχετε προδώσει τον Χριστιανισμό εσείς οι νεοημερολογίτες, έχετε πάει με τον Πάπα τον σατανά, ο Πατριάρχης σας είναι αιρετικός, δεν έχετε χάρη Ιεροσύνης το Άγιο Πνεύμα έχει φύγει από την εκκλησία με το νέο ημερολόγιο.

O Γέροντας Εφραίμ
(δεξιά της εικόνας)
- Όχι Κορίτσι μου, να τις λέει εκείνος, δεν είναι έτσι, οι Ιερείς μας έχουν Ιεροσύνη.

Και δεν μπορούσε να την πείσει. Τότε της λέει:

-Πήγαινε κορίτσι μου σε μία εκκλησία με το νέο, και θα σου απαντήσει ο Κύριος.

Και επειδή ήταν ειλικρινής η κοπέλα το έκανε. Σου λέει τι έχω να χάσω. Το πολύ πολύ θα πιω λίγο κρασί και θα φάω ένα κομμάτι ψωμί, δεν έχω να χάσω τίποτα. Πηγαίνει. Την ώρα που την κοινωνούσε ο παπάς, ανοίγει το στόμα της, κοινωνάει, φεύγει, μετά ο άλλος, και έφυγε από την πλευρά των γυναικών.

Προσπαθούσε να μασήσει και λαστιχάρισε αυτό που τις είχε βάλει στο στόμα της ο Παπάς.

-Τι μου έβαλε, λέει, στο στόμα. Πήγε να δαγκώσει, δεν δαγκώνονταν, τι μου έκανε, λέει, ο παπάς.

Βάζει στο στόμα της τα δάχτυλα της και βγάζει τα δάχτυλα της γεμάτα με αίμα και να κρατάει ένα κομμάτι αίμα, και να αρχίζει να φωνάζει.

-Χριστέ μου, Παναγία μου, λυπήσουμε με, λυπήσουμε Παναγία μου, λυπήσουμε Χριστέ μου.

Την είδαν οι άλλες γυναίκες. Καταλάβανε τι θαύμα έγινε και την είχαν πιάσει από το χέρι μην πέσει κάτω. Εκείνη δεν μπορούσε. Το σπρώξανε με το ζόρι. Το έβαλε στο στόμα της, έγινε ψωμί και μπόρεσε και το κατάπιε. Και βγήκε το αίμα από τα δάχτυλα της. Με το κρασί πήγαν και ‘πλύναν τα δάχτυλα της.


Έτσι ξέρουμε αν είναι σωστά ή όχι αυτά που λέει η Εκκλησία.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top